LTV konkurss „Supernova” šogad piesaistījis krietni lielāku jauniešu auditoriju nekā pērn

Jau ziņots, ka pirmo divu ceturtdaļfinālu tiešraides piesaistīja divreiz lielāku jauniešu auditoriju nekā pērn. Arī pusfinālā un finālā šī tendence saglabājās. Proti, pērn "Supernovas" ievadraidījumus un dalībnieku koncertus LTV1 svētdienu vakaros pēc Panorāmas skatījās vidēji 125,7 tūkstoši skatītāju, šogad – 137,8. Vislielākais intereses pieaugums bija bērnu un jauniešu auditorijās. Bērnu auditorija vecumā 4-14 gadi šogad vidēji bija 5,8 tūkstoši, kas ir gandrīz divas reizes vairāk nekā pērn. Arī jauniešu auditorijā vecumā no 15 līdz 34 gadiem skatītāju skaits ievērojami pieaudzis – no vidēji 14 tūkstošiem pērn uz 21,9 tūkstošiem šogad.
Fināla koncerts, kuru LTV1 tiešraidē vēroja vidēji 160,4 tūkstoši skatītāju, bija sestā skatītākā TV pārraide februārī visu kanālu konkurencē. Paralēli LTV1 tiešraidei, konkursa fināls bija vērojams arī vairākās interneta platformās. Iespēju vērot “Supernovas” finālu HD kvalitātē konkursa mājas lapā izmantoja vairāk kā 17 tūkstoši skatītāju Latvijā un citviet pasaulē. LTV7 nodrošinātajai fināla koncerta tiešraidei ar surdotulkojumu internetā bija vairāk nekā četri tūkstoši unikālo skatījumu. Aptuveni tikpat daudz skatījumu bija arī radio Pieci.lv un portāla “LSM.LV” piedāvātajai alternatīvajai tiešraidei ar grupas “Transleiteris” puišiem. Nedaudz vairāk kā trīs tūkstoši “Eirovīzijas” fanu no 88 pasaules valstīm sekoja Latvijas pārstāvja izvēlei “Eirovīzijas” oficiālajā mājas lapā eurovision.tv.
LTV autoru un izpildītāju konkursa “Supernova 2016” laureāts Justs ar konkursa pirmās sezonas uzvarētājas Aminatas sarakstīto dziesmu “Heartbeat” maijā dosies uz Stokholmu, kur pārstāvēs Latviju starptautiskajā “Eirovīzijas” dziesmu konkursā.
Dati: TNS, TV Metri, 18.01.2015-28.02.2016
Interneta dati: Google Analytics, 28.02.2016; eurovision.tv.